Lossing Datum |
Losplaats |
Vlucht Code |
Km |
Nat. |
Losplaats |
Vlucht Code |
ES Code |
26-03-05 |
DEVENTER i.p.v. ZUTPHEN |
V01 |
110 |
* |
WIJCHEN |
V11 |
1 |
02-04-05 |
WIJCHEN |
V02 |
160 |
* |
BOXTEL |
V12 |
2 |
09-04-05 |
DEVENTER |
V03 |
110 |
* |
WIJCHEN |
V13 |
3 |
16-04-05 |
BOXTEL |
V04 |
200 |
* |
MAASEIK |
V14 |
4 |
23-04-05 |
MAASEIK |
V05 |
235 |
* |
HAASRODE |
V15 |
5 |
30-04-05 |
HASSELT |
V06 |
275 |
* |
CINEY |
V16 |
6 |
Lossing Datum |
Losplaats |
Vlucht Code |
Km |
Nat. |
Losplaats |
Vlucht Code |
ES Code |
07-05-05 |
HAASRODE |
M01 |
300 |
* |
STRÉPY / THIEU |
M11 |
7 |
14-05-05 |
HARCHIES |
M02 |
350 |
* |
HARCHIES |
M12 |
9 |
21-05-05 |
NIERGNIES |
M03 |
385 |
res. V* |
|
M13 |
10 |
28-05-05 |
STRÉPY / THIEU |
M04 |
340 |
* |
|
M14 |
12 |
04-06-05 |
HARCHIES |
M05 |
350 |
* |
|
M15 |
14 |
11-06-05 |
STRÉPY / THIEU |
M06 |
340 |
* |
|
M16 |
16 |
18-06-05 |
NIERGNIES |
M07 |
335 |
* |
|
M17 |
18 |
do.30-06 / 02-07-05 |
ST.QUENTIN |
M08 |
445 |
res. M* |
|
M18 |
21 |
Lossing Datum |
Losplaats |
Vlucht Code |
Km |
NATIONAAL
/ SECTOR |
ES Code |
do. 12-05
/ 14-05-05 |
SOURDUN |
E01 |
550 |
NPO |
8 |
do. 26-05
/ 28-05-05 |
ABLIS |
E02 |
620 |
NPO |
11 |
do. 09-06 / 11-06-05 |
LE MANS |
E03 |
610? |
75 JAAR NPO |
15 |
do. 23-06
/ 25-06-05 |
ORLEANS SARAN |
E04 |
670 |
NPO |
20 |
do. 07-07 / 09-07-05 |
ETAMPES |
E05 |
670 |
res.NPO |
24 |
20-07
/ 23-07-05 |
MUNCHEN |
E06 |
275 |
NATIONAAL |
27 |
Lossing Datum |
Losplaats |
Vlucht Code |
Km |
NATIONAAL
/ SECTOR |
ES Code |
01-06
/ 03-06-05 |
RUFFEC |
O01 |
|
SECTOR |
13 |
14-06
/ 17-06-05 |
ST. VINCENT |
O02 |
|
NATIONAAL |
17 |
21-06
/ 24-06-05 |
BRIVE |
O03 |
|
SECTOR |
19 |
05-07 /
08-07-05 |
RUFFEC |
O04 |
|
NATIONAAL |
23 |
26-07 /
29-07-05 |
BERGERAC |
O05 |
|
NATIONAAL |
29 |
Lossing Datum |
Losplaats |
Vlucht Code |
Km |
Nat. |
Losplaats |
Vlucht Code |
ES Code |
02-07-05 |
DEVENTER |
J01 |
110 |
* |
WIJCHEN |
J11 |
22 |
09-07-05 |
WIJCHEN |
J02 |
160 |
* |
BOXTEL |
J12 |
25 |
16-07-05 |
DEVENTER |
J03 |
110 |
res J* |
WIJCHEN |
J13 |
26 |
23-07-05 |
WIJCHEN |
J04 |
160 |
* |
BOXTEL |
J14 |
28 |
30-07-05 |
BOXTEL |
J05 |
200 |
* |
MAASEIK |
J15 |
30 |
06-08-05 |
HASSELT |
J06 |
265 |
NPO |
HASSELT |
J16 |
31 |
13-08-05 |
STRÉPTY / THIEU |
J07 |
350 |
NPO |
|
J17 |
32 |
20-08-05 |
HARCHIES |
J08 |
385 |
res. NPO |
|
J18 |
33 |
25-08
/ 27-08-05 |
MORLINCOURT J.D. |
J09 |
485 |
NATIONAAL |
|
J19 |
34 |
Lossing Datum |
Losplaats |
Vlucht Code |
Km |
Losplaats |
Vlucht Code |
ES Code |
27-08-05 |
DEVENTER |
N01 |
110 |
WIJCHEN |
N11 |
35 |
03-09-05 |
WIJCHEN |
N02 |
200 |
BOXTEL |
N12 |
36 |
10-09-05 |
BOXTEL |
N03 |
235 |
MAASEIK |
N13 |
37 |
17-09-05 |
MAASEIK |
N04 |
275 |
HASSELT |
N14 |
38 |
Lossing Datum |
Losplaats |
Vlucht Code |
Km |
di.21-06-05 |
OMMEN |
AFRICHTING |
70 Km |
za.25-06-05 |
OMMEN |
AFRICHTING |
70
Km |
Toelichting
Vliegprogramma.
-
De
eerste 2 midfondvluchten vanaf 2 stations lossen.
-
De
laatste 6 midfondvluchten vanaf 1 losplaats lossen. Vanaf de eerste fondvlucht
neemt het aantal ingezette duiven op de midfond af. Door vanaf 1 losplaats te
gaan lossen kan er eventueel gecombineerd vervoerd worden.
-
Door de
fondvluchten één week later te beginnen is er naast de laatste midfond vlucht
geen dagfond vlucht. Dit biedt de mogelijkheid om de week voorafgaande aan de
eerste jonge duivenvlucht een africhtingvlucht op zaterdag vanaf Ommen en
Beekbergen te vervliegen.
Het
bestuur.
**********
|