Submenu Mont Blanc Expedition 2003:

 

Mont Blanc Expedition 2003

 

 

 

De TOP bereiken!

Het plannen, organiseren en uitvoeren van een expeditie kent vele gelijkenissen met het bedrijfsleven. Tijdens de (voorbereidingen van de) Mont Blanc Expedition 2003 wordt de bergsport als metafoor gebruikt bij tal van bedrijfsaspecten.


Centraal staat groei. Naast fysieke en mentale training en groei, worden gedurende de voorbereiding en tijdens de expeditie zelf ook de zakelijke groeihormonen geactiveerd. Iedereen werkt aan een Persoonlijk Expeditie Plan (PEP). Hierbij doorloopt de deelnemer een aantal stappen: doelen stellen, team formeren, kosten/baten analyse, verschillende doelgroepen enthousiasmeren en het opstellen van een actieplan.


Al deze aspecten zullen aan bod komen in de verschillende verslagen (team, voorbereiding en toppoging) van Mont Blanc Expedition 2003. 

 

 

Partners / sponsors Mont Blanc Expedition 2003

Partners: The North Face, Bever Zwerfsport, Adventure Food, Outdoor Magazine, Adventure Consultancy en 4Net.

Sponsors: De Reisdokter.nl, Van den Berg's Drukkerij, Hermans Men's Shoes, Buisman Diving, AAR Consultancy en Gert de Pee Optiek.

  

"Dromen in zwaar weer"

Boek met ervaringsverhalen van Mont Blanc Expedition 2003

Wekenlang trainde het expeditieteam van Mont Blanc 2003 voor het verwezenlijken van één gezamenlijke droom: als TEAM de TOP van de Mont Blanc te bereiken. Tijdens de topbeklimming belandde deze droom in zwaar weer..... In deze bundel het ware verhaal van de mannen, allen professionals uit het bedrijfsleven, die gedreven kennismaakten met de vele aspecten van de bergsport.

 

"Dromen in zwaar weer" in de media:

  • Carp magazine (oktober 2003)

  • Men's Health (december 2003)

  • InfoDito (december 2003)

  • Penthouse (januari 2004)

  • Hoogtelijn NKBV (februari 2004)

  • High Profile (maart 2004)

 

 

 

 
© 2003-2006 Niels Koekkoek [Disclaimer] Last update: 02-04-2006 16:02