Bestel proces
Indien u een artikel heeft gezien op onze site of één van de andere sites waar wij aanbieden (Marktplaats, Kapaza, Speurders) dan kunt u hier een bestelling plaatsen. Mochten er echter nog wat vragen zijn omtrent het artikel, dan verzoeken wij u om eerst deze vragen te stellen alvorens u de bestelling plaatst.

Voor een bestelling wordt in ons systeem een referentie naam aangemaakt. Dit kan uw email-adres zijn (dit geldt voor Marktplaats en onze webwinkel) of uw gebruikersnaam bij eBay. Bij uw betaling verzoeken wij u dan ook om dit referentie adres te gebruiken.

Als uw bestelling verwerkt is in ons systeem ontvangt u van ons een mailtje waarin bevestigd wordt dat wij het betreffende artikel op uw naam hebben gezet. Wij pakken (doordeweeks) eenmaal per dag alle bestellingen bijelkaar. Hierna zult u van ons een mailtje ontvangen met gegevens omtrent de verdere afhandeling. Indien u meerdere artikelen heeft besteld dan zullen we in de meeste gevallen op basis van uw email adres uw bestelling kunnen samenvoegen om zodoende de verzendkosten te drukken. Mocht dit onverhoopt niet gebeurd zijn, stuurt u ons dan een mailtje met verzoek tot samenvoeging waarin u duidelijk aangeeft welke referenties samengevoegd dienen te worden. Wij zullen dit dan alsnog voor u doen.
Verzendkosten
Wij hanteren de tarieven gedefinieerd volgens Post.nl
Afleveradres
Indien uw adres bij ons niet bekend is dan zullen we u op meerdere punten in de afhandeling hierom verzoeken. Hoe eerder uw adres echter bij ons bekend is, hoe sneller de afwikkeling van onze kant zal zijn na ontvangst betaling.

Ons systeem kan slechts één afleveradres per referentie aan. Wilt u dus bestellingen doen voor uzelf alsmede voor een bekende dan dient u gezamelijk af te spreken op welk adres de bestelling afgeleverd dient te worden. Indien u toch twee verschillende afleveradressen wenst dan splitsen wij de bestelling waardoor per order de verzendkosten apart berekend zullen worden. U kunt hiermee dus duurder uit zijn.
Betalen
Nadat u van ons een overzicht heeft ontvangen kunt overgaan tot betalen van de bestelling volgens de richtlijn in het verstuurde overzicht. Let er goed op dat u bij uw betaling duidelijk uw referentienaam zet zoals bij ons bekend. Betalingen die we door gemis hiervan niet kunnen koppelen aan bestelling zullen blijven liggen en dit kan het verwerkingsproces enorm vertragen voor u.

Mocht u na uw bestelling echter nog andere artikelen op het oog hebben, wacht dan nog met het betalen van het volledige bedrag. Volledige betaalde bestellingen krijgen namelijk de status afgehandeld en zullen verzonden worden. Wel het verzoek om de reeds bestelde artikelen te betalen exclusief de verzendkosten. Dit om onnodige herinneringen en frustaties aan beide kanten te voorkomen.

Mocht na verloop van tijd uw betaling niet ontvangen zijn dan gaan we herinneringen versturen. Net zoals wij fouten kunnen maken, kan de koper dat natuurlijk ook. Mocht blijken dat u na eerste en tweede herinnering nog niet betaald heeft dan krijgt u de status wanbetaler en zullen bestellingen in de toekomst niet meer gehonoreerd worden. Dit geldt ook voor degenenen die drie keer een volledige bestelling annuleren. Wilt u niet in de molen van de herinneringen komen, betaal dan op tijd of in ieder geval het bedrag exclusief de verzendkosten.
Levertijd
Nadat voor een bestelling de volledige betaling is ontvangen gaat de bestelling in vrijwel alle gevallen dezelfde dag op de post. Dit geldt niet voor betalingen ontvangen in het weekend. De duur van levertijd is daarna afhankelijk van de Post.nl. In standaardperiodes duurt dit op werkdagen één dag. Voor het buitenland gelden natuurlijk andere levertijden die buiten bereik van dit document liggen omdat er teveel schakels zijn om te benoemen.

Wij versturen duizenden pakketten per jaar en krijgen daar nagenoeg nooit klachten over. We verpakken onze artikelen in hoogwaardig verpakkingsmateriaal die normale behandeling ruimschoots moet doorstaan. Indien onderweg echter niet zorgvuldig met de bestelling omgaat, kunnen er natuurlijk altijd problemen ontstaan. Gescheurde verpakkingen danwel nat geworden verpakkingsmateriaal kunnen wij dan ook niet verantwoordelijk voor worden gehouden.

Nazorg
RUILEN IS MOGELIJK BINNEN DE WETTELIJKE TERMIJN VAN ZEVEN DAGEN!
Mailing
Wij versturen mailings met de laatste update om u op de hoogte te houden van al het nieuws van Hebbez. De mailing kost u weinig schijfruimte aangezien de foto's lokaal op onze server blijven staan. Mocht u geen interesse hebben in het ontvangen van deze mailing, dan kunt u de mail simpelweg retour sturen en wij dragen er zorg voor dat u uit de lijst verwijderd wordt. Let er wel op dat wij de mail retour gestuurd krijgen met het emailadres waaronder wij u kennen.